söndag 30 augusti 2009

Söndag

Med mindre huvudvärk än jag trodde. Hade jättetrevligt igår även om typ hälften av dom som sagt ja till att komma kom. Var andra hälften tog vägen är det ingen som vet?!?!?! Säger man så vill man väl komma annars kan väl säga att man inte vill och tacka nej istället. SÅ vi hade köpt mat till 14 stycken men vi blev 7.. Om jag läser om i tidningen om 7personer som blivit uppslukade ur jorden så vet jag vart våra gäster tog väge:P
Jaja.. Det var trevligt ändå.. :) SÅ ni som kom: Tack för en trevlig eftermiddag/kväll/natt:O

Nu är Christian iväg och hämtar bebis:D Vi skanar honom massa.. SJukt mycket.. första natten han är borta ensam.. Känns jätte konstigt.. Men men.. Nån gång ska vara den första för det med.. Å nu e det gjort.. Men det dröjer nog länge tills nästa gång:D Tur det.. Vill ju inte va utan mitt lilla bebismonster:)

Lägger in bilder från igår lite senare..

Även Christian har insett att jag behöver en ny dator och speciellt när jag börjar jobba nu.. Å han sa faktiskt att en rosa Dell skulle passa mig bra:) Haha undra vem som övertalat honpom:) Fast det va inte så svårt.. Jag visade den bara::) Anledningen till att han insett detta är att när vi använde min dator igår och spelade musik så hände det som händer ett 20tal gånger om dagen.. Den dog!! Förvånande NOT!!

Jaja.. Har fått fixa med min lilla farm nu också:) KUl.. Men snart blir det nog nerläggning på den.. Om man ska ha tid till jobb
Appropå jobb ska jag sätta mig och gå igenom alla böcker och dvder osv idag.. SÅ jag är förberedd när jag ska träffa Ann-Charlotte nästa vecka. Hon e min coach kan man säga:) Å nästa söndag är det kurs:) SKa bli kul:)

Nu blir det lite mejlkoll och lite FB (facebook)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar