torsdag 13 augusti 2009

Idag funkar det

Igår blev det inget inlägg för.. Det funkade inte att komma åt min blogg:( Jag som faktiskt tycker detär roligt å blogga å när det inte funkar blir man lite irriterad speciellt när man tänkt skriva om något speciellt som man glömt dagen efter.. Men men.. Thats life my friends.. Idag har det nog varit lugnt på Tånnö Nämndemansgård.. Det har iåförsej varit ut en sväng till hästen som jag inte hittade och inte orkade fortsätta leta efter i ös regnet för det vräkte verkligen ner när ja kom dit.. Jaja.. Sen på kvällskvisten kom Anders hit och vi åkte och hälsade på hos Sheriffen i Texas:P Alltså Kryddan i Rydaholm:) Jättetrevligt att träffa dom både för mig som aldrig träffat dom och för Christian som träffade dom för längesen.. Deras familj består alltså av Kryddan och Sara med barnen Dempsey och Niania.. Anders fick ta med sig Biffen och Bananen i sin bil.. Omvänd psykologi va de där..
Christian: Ni vågar aaaaldrigggg åka med Anders!!!
Barnen: Joho.. Vågar inte vi!!!

Härligt med barn.. Hahaha.. Imorgon är sista dagen dom är här för på lördag bär det av till kungälv och bror Peter som fyllt år.. Gammling:P Hahaha Yes Så e de med..

Ojdå nu märkte jag att jag inte hann skriva "IGÅR" heller eftersom klockan precis slog över här.. Så kan det gå när inte haspen är på.. Eller va fasen.. Klart det gick såhär.. Vi har ju ingen hasp!!!!!!

Inköpslista: HASP!!!

Natt natt Gnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar