onsdag 26 augusti 2009

Känns som jag håller på att bli sjuk. Typiskt..

Bebis tittar på favosit programet med macka-packa, oppsy- daisy och igeel-piggel.

Längtar till Göteborg. Att bara en dag som denna ta bilen in till stan. Sätta sig på ett cafe och fika. gå och kika i affärer och köpa saker man absolut inte skulle ha. hitta ny konstiga affärer och komma hem och prova allt och stressa och sedan vidare till kompisar. Saknar det. Jag kanske inte är någon på landet tjej trots allt. men men andra dagar är det så skönt med lugnet och ingen telefon som ringer stup i ett om folk som vill något. men ändå. Jag saknar det..

Ska flytta hästarna i stallet idag tror jAG. Och jag som tyckte att den hagen dom går i nu är stor:P Har fått höra att den nya är större:( Jag som redan har problem att lokalisera hästen:P

Undrar vad man ska göra för mat idag då.. hmm

Ska försöka få igång bloggen i mobilen om inte den hade vart så skadad.. Behöver en ny telefon. Den typ kopplar bort mitt i samtalen och så går det några sekunder så kommer det tillbaka. Skit telefon. får se hur det löser sig..

1 kommentar:

  1. kan trösta dig med att denna hagen är mindre, fast inte liten=)

    SvaraRadera