torsdag 27 augusti 2009

Lunch


Det här blev min lunch. Pizza från ristorante eller va det heter med vitkål och örtsalt på med bubbelvatten till. Likförbannat har jag fortfarande ont i magen.

Det är inte lätt att få bebis flaska att stanna i munnen på han.. Kan själv och ska hålla i flaskan men det där med lika tryck från båda sidor har inte riktigt klickat än:P

Eller när mamma kommer och ska ta kort. Då kan maninte låta bli att le:D

Inte sålänge kvar tills Christian åker från jobbet. Skönt att han kommer hem snart. DÅ bär det av till stallet för flytt till annan hage.. Sen ska vi handla. Måste handla!!

Funderar på att sätta i löshår eftersom mitt gått av nu när jag färgade med en ny färg. Så nu har jag inprincip bara halva håret kvar! Och ja jag vet att ni som sett mig dom senaste dagarna tänker: Vadå hon har ju inte alls tappat håret. Men det är klart jag inte har håret i sån frisyr att det syns. De ju inget man gärna visar upp.. Känns som snart är enda alternativet att ta bort hela håret.. Undrar om det växer ut och blir friskt då. Det funkar ju inte om jag ska tappa allt så fort lite börjar växa ut. Någon med förslag på vad man ska göra? Det är inte så att det försvinner ur hårbotten. Det bara går av ungefär 5-10 cm från hårbotten på STORA ytor av huvudet.. snart blir det vinter MÖSSA!!!!! Konstant.

Gör ett försök att läsa boken Dolly Parton en smart blondin av Stephen Miller.. Resension kommer när den är utläst.

Jag va uppe förut när det helt plötsligt började tuta som f*n utanför så jag sprang till fönstret och utanför står postbilen. Jag skyndar mig ner men har inte låst upp dörren och vi måste låsa upp med nyckel på insidan med å den hittade jag ju inte i all hast när det står någon utanför och tutar medans olle ligger och sover så jag öppna fönstret i vqardagsrummet och försökte förklara att jag inte kan klåsa upp dörren för jag inte har någon nyckel. Hon måste ju undrat vad felet i huvudet på mig satt:P Iallafall så kom det massa lådor in genom fönstret. En från Goboken till Olle och tre små fyrkantiga lådor. Också till Olle. Med Safari djur i:) Under några månader samlade vi ju kvitton med vissa inhandlade varor för att få gosedjur till Olle och det fick vi:) EN tiger , en leopard eller vad det nu var och en elefant.. Elefanten tyckte Olle bäst om:)

Haha min lillebror börjar med mitt favorit spel nu Farmville på facebook. Han sitter och blir guidad på msn av mig nu. Det är många som frågar mig om hur man gör. Det är inte lätt att vara Kung på landet:P Haha gött att vara bra på något. Man känner sig sådär halv bra i det här med bloggdesign. Vill designa om min blogg men jag e inte helt haj på hur man gör och om det går att designa sin egen bloggmall helt från början. Jag menar det måste ju finnas något sånt program annars vad skulle alla redan färdiga bloggmallar komma ifrån?!?!?
Om inte annat borde det vara en bra idee. Kanske man ska fundera på.. Innan jag skriver för mycket här och ger bort ideeen:D

Märker att nu när jag bloggar så mycket oftare har mitt antal olika läsare ökat. Hoppas de ökar ännu mer nu.. Och komentarerna med. SKa ändra nu så att jag alltid visar alla komentarer:)

Nej nu ska jag hjälpa min bror med sin lilla famr lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar