torsdag 27 augusti 2009

Natt

Natt utan sömn borde kallas dag. Man borde kalla den vakna tide för dag och när man sover för natt. För då hade det inte varit så stressande när man inte kan sova att försöka somna. Finns det något jag både hatar och älskar så är det tiden. Tiden jag får med Christian och Olle älskar jag så mycket men tiden som inte räcker till med dom hatar jag.. Visst en del säger att man blir inte lyckligare av massa massa pengar men jag hade blivit det. DÅ hade jag kunnat köpa mig precis det jag önskar mest : TID!! Och jo man kan visst köpa tid.För hade jag vart typ miljadär eller något så hade Christian och jag inte behövt jobba med mer än det vi ville och det hade kunnat vara något tillsammans så jo jag kan köpa mer tid tillsammans med dom jag älskar om jag var miljadär.Men nu är inte fallet så och imorgon är det vardag vilket betyder att christian går upp tidigt på morgonen för att tjäna pengar så vi kan nyttja den lilla tid vi får tillsammans till max. Det märkliga är att jag brukar alltid gå upp tidigt om någon annan gör det men det gör jag inte längre. Tror det är för jag hatar när han måste lämna mig och försöker därför sova bort tiden han är ifrån mig. Dock vaknar jag oftast ändå efter ett tag om inte annat har jag ett litet hjärta här hemma som vaknar och vill ha kärlek..

Slutsats: Man blir lyckligare av pengar eller Jag blir åtminstonde lyckligare av pengar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar