fredag 28 augusti 2009

Jaja

Ledsen att det vart dåligt med uppdatering idag hittills. Fick ett oväntat men trevligt besök. Av min pappa!!! Jätteglad att han kom hit. Hoppas han kommer fler gånger:)
Vi kollade runt lite här hemma sen åkte viin till Värnamo och käkade lunch. Kebabsallad.. MMM MUmsigt. Sen åkte vi till stallet en sväng sen åkte han hem. Jätteglad attt han kom hit. Visserligen har jag missat massa städning jag tänkte gjort idag men det var det lätt värt. Och eftersom jag inte var hemma när posten kom så har jag fått en lapp om att hämta mina demoprylar från MK på posten!!! Jippie.. SKa bli såå roligt.. Intressant ocjkså för man måste prova allt man köper in för att sälja:) Så imorgon blir det ordentligt iordning:) Hahaha.. SKa bli kul att sätta igång:)
Trött som smör e jagockså efter att inte sovit vidare mycket inatt heller men håller tummarna redan nu inför natten!! Nu väntar jag på att Christian ska komma hem så han kan ta Olle (som ligger och nanar) så jag kan åka och hämta det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar