lördag 22 augusti 2009

Lördag

Lördag kväll vilken härlig kväll,lördag kväll när vi får va tillsammans..

Mantorp idag.. Förstordes av ett gäng halv pensionärer som väckte olle för dom stod och inprincip spaekade på vagnen.. Detta ifrågasattes starkt från våran sida och dom tyckte att skulle vi ha barnvagn med behöver vi inte stå framme vid banan utan längre in. Alltså jag får inte kolla på trav för jag har barn. Dom fortsatte tjafsa och sa att man får faktiskt räkna med att folk knuffar och sparkar när man står vid banan. Tur inte christian hörde.. Han hade gått i taket.. FUnderade starkt på att klippa till honom men insåg att jag kanske inte skulle må bättre av att ha ont i handen och bestämde att energin som krävdes för det inte var värd att ödslas på ett arsel som han. Innan jag övervägda att låta bli tänkte jag tanken. Ha om jag skulle göra det. Vad skulle han säga till polisen. A en tjej slog mig för jag sparkade på hennes barnvagn med bebis i.. Hahahah Hade vart intressant. Tänkte även följa efter dom och "råka" slå sönder bilen. Det är ju sånt man får räkna med men även den tanken fick jag slå bort.. Men men.. Inte mycket pengar heller då jag blev väldigt irriterad och ledsen över det så det blev inte så mycke satsningar. Dock väldigt många skrällar i detta V75.. Lite kul iallafall.. Nu är vi hemma i sängen och ska snart kolla lite film. Ice age 3. Mysigt.. Tack alla ni som skriver kommentarer.. Är jätteroligt att läsa vad ni tycker när jag skrivit något.. Tack<3
Nej nu ska jag slita mig och ägna min tid åt mitt hjärta.. Han är det underbaraste som finns och jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Ciao..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar