torsdag 27 augusti 2009

Nästan natt

Ja det blev till at åka till stallet och flytta hästarna iadg.. GIck relativt smärtfritt måste jag säga:D
Senvar det stor handling inför helgen som gällde. Glömde dock lappen hemma så jag glömde väl säkert tusen saker.. Trött som smör e jag också eftersom jag inte sov nått inatt.. Tänkte sova idag på dan när bebis brukar sov 1-1½ timme men ickke idag.. en kvart sov han sen sov han inte förrens jag satte honom i bilen till hästen..
Funderar lite på det där med åksjuka barn.. Läste nyss att spädbarn inte ofta blir åksjuk och att det kommer först i 2 års åldern och så stod det massa vad man gör åt när dom mår dåligt men om man nu skulle ha ett spädbarn som blir åksjukt : hur yttrar det sig. Jag kan köpa att en tvååring kan säga att den mår illa men en bebis. Å vad gör man åt det. Anledningen till att jag undrar är för jag tror olle är åksjuk.. Får höra med bvc nästa gång vi ska dit.

Nu borde jag stoppa i mig något och sedan sängen men vi ses imorgon igen.Om inte jag mot förmodan är vaken inatt med. Men man vet aldrig med mig. Natt natt iallfall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar