torsdag 27 augusti 2009

Inte pigg dag

Är jätteseg idag. Har inte kunnat sova inatt. Haft så jä*la ont i magen. Inte kul alls. Undrar vad det kan vara. Idag är det iallafall torsdag. Idag skall jag och bebis ta det lugnt sen ska jag flytta hästarna i stallet sen måste vi handla inför helgen idag också..
Är rädd att min dator kommer lägga ner inom en kort framtid= panik. Vad ska jag göra utan den. Är mer beroende av datan än av mobilen. Hade ju kunnat ta över dom funktioner som är viktigast typ bloggen och facebook och hotmail i mobilen om inte den också hade krånglat så förbannat. Så snart så står jag här utan både data och mobil. Skit också.
Ätit frukost på riktigt idag:) Två rostade mackor med hallonsylt och mjölk till. Kände att jag inte behövde mer magvärk pga hunger med.. Skönt att man kan äta även om man har så ont.
Idag är Christian och hämtar en grill hos en på hans jobb Anni som är så snäll och lånar ut den. Det var bra..Har på mig några av dom nya kläderna idag.. Skti skjöna:)
Undrar vad man ska göra för mat till hjärtat idag då.. Undra vad jag själv ska äta till lunch..Förslag någon??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar