måndag 24 augusti 2009

Söndag

Igår var det fixar och donar dag.. Klippte gräs och grejade.. Kollade också upp allt vad gäller flyget och så.. Upptäckte att man kan besämma var i planet man vill sitta för en liten summa.. . Fruktansvärt bra faktiskt.. Speciellt när man har små barn. Så igår betällde jag platser. Det blev långt fram i planet med extra benutrymme ocj spädbarnsplats.. Känns också skönt att veta var i planet man ska så man slipper undra hur det ser ut där..:)

Idag jobbar Christian:( Inte bra.. Och ikväll får jag inte träffa honom heller. Fast det ska bli kul ändå. Ska iväg på första träffen med Mary Kay. SKa bli roligt att se vad för andra människor som man ska jobba med. Ut och äta lite och så ska några andra nybörjare som hållt på ett tag bara få utmärkelser:) SKa faktiskt bli skitkul.

Idag blir det lite städning och mycket bebis gos.. Appropå det.. Nu är det bebis gos time:D

2 kommentarer:

  1. http://www.seatguru.com/ är bra :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på "träffen"... säkert jättekul. Mary Kay...(eller vad dä heter), ä dä dyra grejer ? Ser fram emot att få en slät å ungdomlig hy.. å att du ger mig en vacker sminkning.... nää, jag skojar ! Nä dä gör jag inte förresten ! Ha dä gott å kram från svärmor

    SvaraRadera