fredag 28 augusti 2009

Morgon igen

Det var en morgondag idag med. Men det där med sömn verkar inte vara min starka sida just nu. Inte bra inte bra. Somnade vid halv 3 nån gång och vid 7 vaknade en bebis som var pigg.. Just nu ålar han omkring på golvet viftandes med en flugsmälla!? den är tydligen roligare än alla leksaker.. Kanske för att pappa gett honom den:D

Idag är det iallafall fredag:) Skönt. Imorgon blir det lite grillkalas.. ska bli skit kul.. Tråkigt bara att en del man önskade skulle komma inte kommer:(Men det kommer fler tillfällen..

Haha Han rullar fort nu.. Över hela golvet och snabbt går det:

Jag ska kika lite på nätet idag efter en ny dator, en bärbar. Får se om jag hittar någon. Och likaså telefon..

2 kommentarer:

  1. mmm det verkar så! ska campa hemma hos örnie & jenny.. :) Blir nog inget med lägenheten, låg som nr 8! hur är allt med er då?? Läste att ni kollade på hus hur gick det å var låg det?? har ni klippt Olle eller känner nästan inte igen honom på korten.. men jätte söt!! :)

    SvaraRadera
  2. Tjabba, hoppas allt är bra!

    TÄVLING!

    Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!


    http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment

    Kram!

    SvaraRadera