onsdag 26 augusti 2009

God morgon

Eller inte god morgonriktigt.. Har haft lite annat här på morgonen.. Bebis som vaknade hysteriskt och jätteledsen. Men efter en stund blev det bättre. Han fick titta tv en stund medans jag låg och morgon myste i sängen. Efter det har jag kollat lite på internet. Bla läst blondinbellas blogg
Intressant faktiskt.. Ur många perspektiv. Kollade även en dokumentär om henne. Men hon får ju en del märkliga komentarer.
Nu till något annat.
Nu är jag fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Känns jätteroligt att komma igång med något eget.. Hoppas att det är något för mig nu.. Så till alla er därute: Boka hudvård och makeup partyn!!!:P

Undrar hur det kommer bli nu. Känns som alla planer går i stöpet. Känns inte så kul. Vill ju så gärna men finns inte möjligheterna så gör dom inte.
Skit också säger jag iallafall.

Men jag om någon borde veta att det blir aldrig som man tänkt sig!!!

Funderar på att börja videoblogga. Varförr jag funderar på det vet jag inte men det är väl för att få mer att göra.

Nu nanar bebis i sin babysitter och smaskar på en tom flaska:P
Nej nu får man väl göra något av dom underbara hushållssysslorna. Inte alls kul. Varför kan man bara inte få göra något man vill. Märklig värld vi lever i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar