fredag 3 juli 2009

Dåligt..

Inte mycket skrivet det sista men har haft en himmla massa att göra och när Christian är hemma har man verken lust eller tid att sitta vid datorn. Men men... Ska försöka göra en liten sammanfattning.. Hämtade Bessie i torsdags alltså en vecka sen. Hon trivs jättebra och idag har vi tumkört henne.. Gick super bra det med. I veckan har vi slagit hö, varit på Börjes tingsryd, haft besök av mamma och co igår och idag har vi varit på Halmstad travet och kollat på Sprintermästaren.. Mitt första trav jag är på och toppen väder hade vi. Sen är man tydligen hyffsat bra på att satsa på hästkrakarna med:) Inte för att det hade spelat så stor roll men det var kul.. Har haft en riktigt underbar dag med min älskade ängel! Tack för att du tog med mig dit. Pluttungen fick vara här hemma och farmor kom hit och passade.. Har också gått jättebra..
Har gjort egen saft här i veckan med.. Flädersaft och jordgubbssaft.. Verkade bli lyckat.. Imorgon kommer Therese, Claes, Leo och vovven Castor hit med sin husvagn och skall vara här tills söndag.. Ska bli riktigt trevligt..:)

Nu ligger båda mina hjärtan och nanar fast jag är vaken med ont i magen.. Hoppas det går över.. Ska försöka uppdatera bloggen lite mer nu.. Blir lättare när Christian jobbar:P

Sen vet ja inte om de e så mycket mer nytt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar