onsdag 8 juli 2009

Bvc igår

Min lilla bebis börjar bli stor. 7360g 67cm och ett huvucomfång på 44cm.. Lilla bebisen.. Han fick också två sprutor.. Vaccination. Det var jättejätte hemskt.. I sisådär 30 sek.. Sen blev det en alvedon och åka och jobba lite.. Sen fick jag åka till vårdcentralen igen för jag fick tid för mitt nässprays beroende.. Och ja det låter dumt men det är fruktansvärt.. Att sluta röka är ingenting mot känslan man får när man inte tar nässpray.. PANIK!!!! Kan inte andas.. Får ingen luft.. Myrkryper i hela kroppen. Ont. Men nu har jag äntligen tagit tag i det. "månader ska det ta.. får verkligen hoppas det hjälper.
Sen va det hem och gosa med liten ledsen och febrig bebis men efter alvedon va de bättre.
När Christian kommit hem var det dags för lite gräsklippning..
Tredje dagen med cambridge idag.. Funker fortfarande bra.. Dom säger ju att idag är värsta dagen men det känns inte så. Får väl se.

Idag blir det lugn förmiddag sen kommer nog Christian hem och "dricker" sin lunch sen blir det nog stan för mig och Olle och träffa farmor.. Efter det blir det ut till den lilla pållehästen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar