fredag 24 juli 2009

Jahahja..

Igår inköptes ett stycke hästtransport.. Bra jobbat.. Nu ska den göras iordning och fixas:)
Idag har det klippts gräs vart på tippen och slängt massa ris som jag klippt ner från trädgården..Nu börjar det likna en riktig trädgård:)
Alexander har också kommit idag.. Han spelar data:S Fast han hjälpte till å klippa lite..
Undrar om man får sova inatt nu när lille bebis monstret sover inne hos oss när Alexander är här.. Hoppas det.. Undrar vad morgondagen har att erbjuda..
På måndag kommer min älskade kusin Kattis och hennes två barn Johanna och Kevin.. Ska bli såå roligt.. Dom stannar ända tills torsdag:) Ser fram emot det:D
Imorgon blir det nog lite ridning iallafall..
Har fastat ganska mycke på facebook det sista.. Det finns ju mer än dom där quizen som jag va lite halvt beroende av.. Det finns spel!!! Pet Society och Farm Ville.. Såå Kul.. Men beroendeframkallande!!!
Märkligt det där..
Ska försöka få Christian att förstå att han ska skriva lite också.. Även om jag skrivit:)

Ni som läser får gärna kommentera inlägg då och då.. Bara för att det är intressant att veta vem/vilka som läser:)

Ha de mosigt:) Ciao....

1 kommentar:

  1. JAG din Blogg !! Ja, säg gärna till D.Y att också skriva lite ! Hemma från Skåne å "tjocka släkten". Trevligt... men väldans tur att jag å systern bodde på hotell !!!!!
    Ikväll blir det "lit de parade" i soffan. Sen blir dä att förbereda sig för "gruvan"... månd.morg.

    SvaraRadera