tisdag 21 juli 2009

Tisdag,, Tror ja:S

Bessie (Buzy bride)

Tjuvungen nyser:)



Jösse vad tiden går fort samtidigt som det känns som kl står stilla. Olle växer för varje dag som går medans varje dag som går väntar jag på nånting.. Blåser storm gör det oxå.. Undrar vad eftermiddag kommer innehålla.. Finns massor jag borde göra.. Hänga upp tvätt, tömma diskmaskinen, städa övrigt.. Men varför när det finns kvar imorgon..

Borde göra upp en budget.. Kanske jag kan sysselsätta mig med.. Om jag orkar..

Fia ringde idag oxå.. Trevligt.. Får åka upp och träffas en dag.. Saknar kungälv ibland.. Eller iallafall en del människor där. Andra kunde jag inte vart gladare att slippa.

Saknar ett eget hus. Visst man kunde inte bo bättre än vad vi gör men det är inte vårat.. Vill rensa i trädgården och klippa alla förbannade buskar. Jag vill skrapa och måla hus. Vill behöva bo lite "tillfälligt" eftersom rummen måste stå tomma för vi tapetserar om. Visst bor vi i ett toppen hus nu med jättebra hyresvärd men det är inte vårt. Mend et kommer väl sig tids nog.. Antar jag..

Nej nu vill bebis ha uppmärksamhet och det ska han få...

Ciao Ciao...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar