torsdag 9 juli 2009

....

Pållehästen blev det igår sen åkte vi till Fredrik &Sophie. Riktigt trevligt.. Blev dock lite senare än vi planerat men det kan man lätt stå ut med. Dom fick en sensor tvålpump.. Tydligen väldigt lyckad.. Rena händer förväntas hädanefter..:)
Idag blir det ut till hästen på dan och ut å vandra lite. På vägen ska vi hämta upp farmor som ska med också.. De e bra:)
Skodan blir nog såld idag här vid lunch också verkar det som..
Ska bli skönt.. Blev av med kärran häromdagen med.. Gott..
Efter helgen har jag planer att börja lägga sadel på Bessie och se hur det fungerar men det ska nog inte vara några bekymmer.. vikt på ryggen är hon ju van vid sen travet.. Ska ut och gå med henne lite först..
Fjärde dagen med cambridge... Funkar fortfarande bra..
Jo va ju på stan med farmor igår:) Olle köpte present till mormor som fyllde 50 igår!!!! Grattis!!!!
Sen köpte vi presentpapper och jag köpte en typ plånbok som har ett band i så jag kan ta med den istället för hela väskan.. Får plats med mobil och nycklar och så i den med:) Bra..
Jag vill ha en ny telefon.. Min är seg som smör..Och tröttnat på den.. Nått annat som jag borde lämna in är min dator.. Den hänger sig ett 20 tal gånger om dagen.. Piss..
Ne nu vill bebis ha smasken... Ska han få..
Ikväll blir det Lilla krogen och fira födelsedag för Malin.. Grattis till henne som fyller på fredag..
Ne nu vill han ha massa mat.. Hörs senare eller imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar