tisdag 14 juli 2009

Jahhaja..

Igår var det internet fri dag så det blev inget bloggande för min del.. Istället gjorde ja massa annat nyttigt.. Oljade sadeln som ska provas på Bessie idag.. Jag fick städat lite.. Sorterat mammas gamla frimäsken:P Hahah.. Gosat med bebis såklart.. Sen kom Christian hem.. Då åkte jag till stallet och träffade Marie.. Hon red på sin lilla "boll" och jag och Bessie gick bredvid.. Sen rastade jag Terrible så han fick smaska lite gräs medans Kerstin grejade i hans box.. Sen slog vi lite nässlor runtom som var ivägen.. Efter det var det te å traska ner i paddocken och rycka upp all förbannade ängssyra som växer där.. Slitsamt men skönt att göra något för en gångs skull.. Så känner man att man gjort något vettigt.. Gott..
Lille bebin ligger och snoozar sig i vagnen.. De e skönt.. han behöver det.. Han är så mycket gladare då...
Känns som vi äntligen börjar komma någon vart med planerna.. Jätteroligt.. Men sååå många beslut som skall tas innan man når målet.. Lite rädd att det ska bli stressigt men men.. Det får gå..
Målar på en tavla till bebin också.. Med massa blommor på i olika färger.. Han älskar färger.. Häromdagen fick han sina första legobitar.. SÅna där stora duplo bitar eller va de nu heter.. Inte för att han bygger så mycket med dom men mest för att dom är goda att smaska på och dom har massa starka färger..
Nionde dagen med Cambridge... Funkar fortfarande helt okey.. Hade nog kört en vecka till om de inte var så att vi har Alexander här helgen efter..

Nej nu ska jag leta efter USB sladden till kameran så jag kan lägga in lite bilder på när vi hade brasan tänd i sovrummet i förrgår...Bla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar