onsdag 10 juni 2009

Onsdag

Ja då sitter man här igen. Datorn har blivit som en riktig vän. Tänk om jag hade blivit av med den. Börjar bli lite orolig för den börjar hänga sig ibland:S



Mycke funderingar idag.. Vad gör man på midsommar.?!?! Åker till Kungälv och firar midsommar med mamma å mikael å resten av den familjen.. Visst är det jätteroligt att träffa alla men man vet hur det brukar sluta när man är borta.Hemlängtan.. Men det är mycket bättre där dom bor nu iåförsig.. Men när man bor som vi gör här i Värnamo är det svårt att åka härifrån. Trivs underbart bra i vårat hem. Det tråkiga är att ingen från Kungälv kommit hit än. Vilket gör att man får åka till Kungälv. Men jag vill ju att mina vänner och familj skall komma hit och se hur fint vi har det och hur bra jag trivs här.Men men.. Hoppas det ger sig och dom kommer snart..



Fundering nummer två. Varför har man inte typ ett "Barnvagns Cafe" här omkring?!?! Visst finns det nån öppna förskloa där man kan träffa andra och den ligger i nån kyrka men det måste ju finnas något mer!! Där man bara kan slappna av utan massa direktiv och aktiviteter.. Bara sitta i lugn och ro (hur mycket ro det nu kan bli med massa små barn) med andra som också har det som du. Visst kan man sätta sig på något av de cafeér som finns men då är man oftast ensam med barnvagn och skulle bebisen skrika känner man sig bara obekväm och som ett störande moment så jag slår ett slag för barnvagnscafe..



Hmm nu la jag så mycke tanke vid två funderingar att jag glömde dom andra.. Haha.. Har hört att man får minne som en guldfisk när man blir mamma..



Ja så vad gör man.. Sitter här vid datorn.. Väntar på bättre tider.. Kollar på Olles tv:P Borde nog äta något.. Eller något annat än treo och kaka:)





Fick jättefina blommor från mina kusiner också..



Nej nu blir det å ta hand om bebis lite..

1 kommentar:

  1. Har rast på jobbet nu. Måste vara riktigt smaskens med treo till kakan. Hälsa ûbervantfot att pappa kommer hem snart då jävlar ska vi åka barnvagn.

    SvaraRadera