söndag 7 juni 2009

Jahopp första inlägget..

Ja som sagt första inlägget i våran blogg.. Eftersom alla andra har en måste vi det med:) Bloggen fick namnet Familjen Ljungqvist eftersom det snart skall bytas till det effternamnet för hela familjen. Familjen består då av mig mamma SofiaLina , pappa Christian, baby Olle:P och varannan helg även av Christians barn Ida och Alexander.
La familia bor i Tånnö dit vi nyligen flyttat. Trivs som fisken i Vidöstern:P

Lite update från senaste veckan.
Kom hem från Kungälv (där min mamma bor) idag. Har varit där inprincip hela veckan föööör Jag har tagit studenten:D Känns riktigt skönt att det är avklarat. Har gått transportlinjen och har numera heeela alfabetet på körkortet:P Nu är jag dock hemma och mammaledig med lille Olle som är tre månader och en vecka gammal.
Christian jobbar som produktionschef på Idata utskritsservice AB.

Nu får vi väl se detta som avslut på första inlägget i la familias blogg...

2 kommentarer:

  1. Kul att du har en blogg nu! Välkommen in på min. Kram Annika http//annikastroberg.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. tjenis o välkommen till bloggvärlden

    SvaraRadera