tisdag 1 december 2009

Då gör vi ett nytt försök med lite uppdatering av bloggen..

Fick en trevlig kommentar från www.metrobloggen.se/trygg!!
Besök henne!!!

Hade sågärnat velat skriva min version om det hela men vet inte om det är rätt.. Men varför inte det är ju min åsikt och min version.. Ja såsmåningom kommer ni nog få ta del av detta men tillsvidare håller jag det nog för mig själv..

Tänker inte skriva om deet som varit.. Tänker dock börja med i fredags... Annars får det som varit tidigare vänta.. det kommer som sagt så småningom..

Fredag: Åkte till Kungälv för att hämta min älskade Jannica å sen hämtade vi Ellos på vägen hem i Lindome..
Anledningne till att jag hämtade henne är lördag!

Lördag.. Upp halv 6 för att packa det sista och packa bilen för strax bär de av:En kort helg i Stockholm väntar!! Varför vi var där är hemligt men jag tänker berätta om allt annat vi passade på att göra nu när vi väl var där..

Åkte direkt å gjorde våran hemlighet som ingen vet:P Hihi..
Sen drog vi en shoppingtur på plattan:P(sergelstorg å hötorget med)
Efter det var det incheckning på Clarion Sign hotell.. Det Lutar!!
Sjukt fint hotell.. Skit mysigt rum! Sen gick vi till BK å åt lite å köpte Jucie på vägen för här skulle det drickas Passoa å apelsin juice(nya favoriten)
Sen tog vi hissen upp till spat och gick in.. Jannica hade läst om någon pool på taket!?! Tvungen att kolla å visst var det så..
2 plus i luften i slutet av november ligger vi i bikini i en uppvärmd pool på taket av ett sjukt fint hotell och personalen kommer och serverar kall Carlsberg vid poolkanten!!! Fantastiskt häftigt att ligga i poolen och blicka ut över stockholm! Fantastisk utsikt!!
Sen blev det bastu en stund efter detvar det dags för dusch och att göra sig iordning för kvällens händelser..
Taxi till Stureplan! Jo klart man måste åka till stureplan om man ska gå ut för första gången i Stockholm!! Fridays blev det först å hamburgare med pommes stod på menyn för våran del.. Riktigt fet(tjock) hamburgare å god va den med.. Efter detta blev det "isdrinkar" Daiquiri Strawberry tror jag bestämt det hette!! Smaskigt iallafall..
Stockholmsbrudar är inte så smarta då vi hör från bordet bredvid där fyra tjejer sitter:
Vart ska vi gå sen?
Vet inte
Vi kan väl gå till det där stället vi brukar gå till som ligger där nånstans i gamla stan!

Orka att man inte vet vad stället man BRUKAR gå till heter:P Haha Brudar..
Efter maten blev det att dra vidare till Solidaritet.. SKulle vara nått att hänga i granen men undra fan om inte Combi e bättre:P (för er som inte vet är det den sämsta krog någonsin och ligger i Kungälv) Men men vad gör man inte.. Hade ingen ork att gå nånannastans nu när vi väl var där och alla tycker ju att de e sånt himmlans bra ställe..
Ett plus var det stora uppvärmda uterummet där man kunde röka och ha baren bredvid sig..
Ett stort stort minus var: DET FANNS INGA STOLAR ELLER NÅGONTING I FORM AV SITTPLATSER PÅ HELA STÄLLET!!! förutom några små soffgrupper för VIP personer som beställer in ett par helrör osv.. Hmpf.. Vi kom elva.. åkte vid två.. Dåd et började bli en massa folk så man inte kunde röra sig därinne.. Dom stänger fem.. Glad att vi inte stannade.. Jannica hade sina nya skor vilket hon upptäckte var ett stort misstag.. hon hade ontontont.. SÅ till hotellet å byta skor*! Ner för å kolla vad allt folk i baren på hotellet gjorde.. Drack upp det sista gjorde dom.. Stängde 20 min tidigare.. Jahaopp de va lika bra det.. Upp å nana å stå på huvud för jancs del:P Dan efter en supergod frukost å mer shopping!! Sen bar det av hemåt eller mot borås där Berggren jobbar å lämna Jancs å alla hennes saker för att sedan ta mig vidare hemåt där kina hjärtan fanns.. Visst en av dom sov men den andra sötnosen hade gjort supersmaskig mat vilket var välbehövligt.!!

Now youve got it! Våran resa till Stockholm.. Repris nästa år!!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är våran 1 års dag hurra hurra hurra!! Älskar mitt underbara hjärta mest av allt på hela jorden!!

Imorgon är det träff med min lilla mammagrupp... Vi börjar bli ett par stycken nu.. Först då jag å Olle sen har vi Mette med Isabella och Noa, sen är de Carro med Jolene och Wille, Nya tjejeer som kommer imorgon är Emelie med Isabelle, hennes svåger Ella med sina barn och Ewelina med sin dotter!! Hoppas nu vi kan bli en ordentlig liten grupp!!!

Bebis växer så det knakar!!
Ska lägga ut lite bilder i senare inlägg.. För nu ska jag börja skriva av mig ALLA mina tankar och ni som stör er på vad jag skriver eller liknande.. Jag hra ett tips LÄS INTE!!
Det jag skriver har inget med att göra att någon ska ta illa upp eller för den delen tycka till om hur jag 'SKA tycka och tänka och känna. Blir någon förnärmad av det jag skriver får ni gärna ta kontakt med mig och förklara vad som är problem så ska jag se vadjag kan göra åt det!

Thats all for me now!

Yours Sincerely SofiaLina

1 kommentar:

  1. men vad glad jag blev över din jättesnälla kommentar ! tusen tack kul att du väljer att börja blogga igen, förstår att det är jobbigt när man får skit för att man bloggar, det har jag fått en hel del med och varje gång känner jag för att lägga ner allt, konstigt hur folk har sån lust att vara elaka ? de har ju ett val de behöver inte läsa vad vi skriver. men vi får sätta oss över dem eller hur ? ha det bäst många kramar den galna

    SvaraRadera